Pahoittelen jo heti alkuun, tämä kirjoitus saattaa tulla sisältämään rumaa kielenkäyttöä!

Tällä hetkellä on vitutuskäyrä melkoisen korkealla ja letku otsassa kasvanut aika mallikkaisiin mittoihin. Katsotaan missä vaiheessa se raja sen kasvamiselle tulee ja kun se raja tulee vastaan niin sitten tulee myös jonkun elämästä hankalaa.

Mua ei saatana kohdella enää niinku jotain paska-astiaa! Sillä niin mua on kohdeltu, olo sellainen kun olis käytetty totaalisesti hyväksi. Mä maksoin yli neljän sadan euron matkan, 140:n euron sormuksen (jota lopulta piti kolme viikkoa), roudasin sen tavarat tänne mun luo (oli kaksi päivää ja lähti, jätti tavaransa ILMAISEEN säilytykseen) ja sit tää ihminen ei saatana edes anna tietoa siitä kuinka raskaus etenee ja mitä ultrassa on kerrottu. Kyse on jumalauta minunkin lapsesta ja se hänen on sinne päähänsä parempi pikkuhiljaa iskostaa. Kaveri tai parikin sanoikin jo tuossa että ei mitään ole säkin välillä kusipää ja vaadi kylmästi vaan maksamaan puolet lokakuun vuokrasta, olishan hän sen joutunut kuitenkin maksamaan muutenkin sekä vaadi palauttamaan se sormus ja myy romukultana. Tällä hetkellä en vielä ole niin vittuuntunut (vielä) että tolle tielle lähtisin ja yritän purkaa sen vitutukseni tähän kirjoittamiseen. Myönnän kyllä että hieman mieli tekisi lähteä tuolle tielle, saisi kyllä tosiaan ainakin sen sormuksen palauttaa. Ja jos hänen tarkoituksensa on ehdoin tahdoin mua ärsyttää ja saada suuttumaan niin siinä kyllä on onnistunut, se vaan että hän ei ehkä uskokkaan sitä millä tavalla mä reagoin sitten asioihin kun se tietty raja ylittyy. Hän ehkä luulee että rupean uhkailemaan häntä jotenkin fyysisesti tai jotain mutta sellainen en ole ollut koskaan joten jos niin luulee niin sit ei tunne mua kyllä ollenkaan.

Alan uskoa pikkuhiljaa siihen että kaikki oli vaan suurta feikkiä! Ei hän missään vaiheessa mua rakastanutkaan. Halus vaan käydä ilmaisella matkalla ja etenkin tulla raskaaks, käytti siis niinku jo aiemmin sanoin hyväkseen. Uskon näin koska hän ei suotu puhumaan yhtään mistään ja eihän suhteesta nyt oikeasti lähdetä noin vaan, sekin täällä jo sanottu niin mun kuin monen muunkin toimesta jo monta kertaa. Jos näin on tosiaan ollu niin sit pitää sanoa että miten joku ihminen voikin olla noin häiriintynyt persoona että tollasta pystyy tekemään?! -mutta toivottavasti olen väärässä, tosin se jos olen väärässä saa sit taas palaamaan siihen samaan kysymykseen: miksi erota eikä yhdessä selvittää asiat?!