Tän päivän postaus sisältää pääasiassa lainauksia, lainauksia kavereiltani minulle tulleita viestejä sekä lopuksi ote yhdestä biisistä.

Olen tosiaan saanut kavereiltani aika tiukkasanaisiakin viestejä ja välillä niitä ei ole ollut kovin kiva lukea kun omat tunteensa tietää ja etenkin sen mitä haluaisi tulevaisuudelta. Tässä muutamia otteita niistä, nämä eivät siis ole minun ajatuksia/sanomisiani:

"Perspektiiviä.. Ootko tullut ajatelleeks sitä, että voisko se masennus kenties johtua siitä kilipäästä ja sen käytöksestä?",

"No mä ajattelen siltä kantilta mitä sua tunnen.. Ja mä oon huomannut selvän yhtäläisyyden sun henkisen voinnin kanssa mitä tulee X:ään.. Jo kuukausia sitten varoitin sua, että sulta hajoaa pää ja näinhän on nyt käynyt.. Älä hyvä mies oikeasti pilaa elämääs sen kanssa yhtään enempää, Ihan oikeasti, se ei todellakaan ole sun arvoisesi nainen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!",

"Anteeks nyt vaan, mutta mun mielestä on ollut aika selvää, ettei se oo susta muuta halunnut, kuin siittäjän lapselleen.. Siis se joutuu psykalle? Sen tarpeessa se kyllä onkin, eihän se nyt oikeasti käy täysillä!!! Mua vaan vituttaa ja surettaa sun takias, oot ihan hajalla, etkä itse halua tajuta sitä, että syy on vain ja ainoastaan X:ssä!",

"*tähän sellainen päätä seinään hakkaavan otuksen kuva* Mä sanon tämänkin kaikella rakkaudella, oikeasti: Ymmärrä nyt tosiasiat, se nainen on hullu, eikä siitä koskaan tule ns normaalia, ei sellaisen ihmisen kanssa voi, eikä kannata suunnitella minkäänlaista tulevaisuutta. Se ei ole kykenevä äidiks, todennäköisesti se lapsi otetaan huostaan heti synnyttyään tms.. Toi koko kuvio vaan on alusta asti ollut täysin tuhoon tuomittu ja sä yrität itsellesi kääntää kaikki parhain päin. Mä tiedän, etten ole ainoa, joka on tätä mieltä, ihan varmasti sulla on sellasia kavereita, jotka on nää ihan samat asiat sanonut sulle jo aikasemminkin. Älä pilaa elämääs yhtään tän enempää, ei se nainen ole sen arvoinen! Jos sä isän roolia haluat pitää yllä, se onnistuu kyllä ilman X:kin."

"Ja sä olet valmis loppuelämäsi syömään lääkkeitä masennukseen, joka on toisen ihmisen aiheuttama? Elämään ihmisen kanssa, joka joka toinen kuukausi jättää ja joka toinen kuukausi ottaa?"

"no ei voi toinen auttaa jos ihminen on siinä ns, kuplassa mistä ei ulos pääse itekään, No onhan sulla näemmä noita lyylejä komeitakin kavereina, eiko nappaat sieltä uuden,"

Näitä riittäis jos kirjoittelisin kaikki mitä puhelimessa minulle on sanottu. Se on vaan niin kiva lukea näitä kun ihmiset ei muista tällä hetkellä sitä miten olen X:ää myös kehunut silloin kun meillä meni todella hyvin ja se on niin kiva lukea ja kuunnella näitä kun itsellä on edelleen se rakkaus tallella. Ja etenkin kun en itse ajattele asioista noin mitä osa näistä viesteistä pitää sisällään tai miten mulle on sanottu. Ymmärrän toki että mun hyvä ystävä ja parhaat kaverit ovat minun puolellani mutta siinäpä se onkin monesti se ongelma tälläisissä tilanteissa. Juuri luin netistä jutun missä sanottiin ettei tälläisissä tilanteissa pitäisi tukeutua ystäviin/kavereihin koska ne aina myötäilevät sinua tai ajattelevat asiat sinivalkoisin lasein siten etteivät anna ymmärtää että myös sinussa itsessäsi olisi vikaa. Mutta se tästä asiasta, mennään tänään tällä vähän raskaammalla tekstillä. Loppuun kevennys biisin sanojen myötä, nää sanat vois olla vaikka minulta X:lle:

En mä vielä sua päästä menemään, En ennen kun kunnolla eletään, joku voisi kai tehdäkin toisin, ja luopuu paljon helpommin, mut mulle se kuva on vain tyhjää. Jos mä en tätä hetkee sielä nää.

Sus on kaikki mitä ikinä haluun. Sä saat mut nauraan ja kyyneleet valuun. Ja ois se vanhana hienoo, et voisin tarinan kertoo, kuinka löysivät toisensa, sieluista kaksi kauneinta.

Ja kun vuosien päästä mietitään, mitä sattui ja kuinka se menikään, sua ilman mä muualla oisin, toinen ja toisen kumminkin, ja varmasti liikaa vaille jäänyt. Soundtrackinä kaipaus ja sen syyt.

Sus on kaikki mitä ikinä haluun Sä saat mut nauraan ja kyyneleet valuun. Ja ois se vanhana hienoo, et voisin tarinan kertoo, kuinka löysivät toisensa, sieluista kaksi kauneinta sieluista kaksi kauneinta

Sus on kaikki mitä ikinä haluun Sä saat mut nauraan ja kyyneleet valuun. Sus on kaikki mitä ikinä haluun

Sä saat mut nauraan ja kyyneleet valuun. Ja ois se vanhana hienoo, et voisin tarinan kertoo, kuinka löysivät toisensa, sieluista kaksi kauneinta, kaksi kauneinta kaksi kauneinta

Sus on kaikki mitä ikinä haluun.