Olen tänään pohtinut sitä että onko joku X:n entisistä ollut heidän riidellessään väkivaltainen ja sen takia X pakenee riidan tultua paikalta. Olen myös pohtinut sitä vaikka itse en voisikaan kuvitella satuttavani naista enkä niin ole koskaan tehnytkään olen saattanut vaikuttaa kyllä jotenkin uhkaavalta.

Pohdin myös sitä milloin minulle on näitä äänekkäitä purkaustumisia tullut ja totesin että ne molemmat kerrat  tai oikeastaan kolme kertaa kun lomamatkallammekin purkauduin kerran, niin siis milloin niitä on tullut! ne on tullut aina silloin kun olen ollut humalassa eli jälleen yksi syy enemmän olla jatkossa käyttämättä sitä alkoholia ja toisaalta olisihan se myös toista kohtaan reilua olla käyttämättä koska ei hänkään voi käyttää. Voisi siis tukea sitä toista ihmistä myös tällä tavalla.

Laitoin hänelle tänään viestiä ja kysyin tuota väkivaltaisuus asiaa. Samalla laitoin myös että hän tietää mun haluavan hänet kotiin ja silloin hänen pitäisi myös tietää miten asian suhteen toimii! Mä en suoraansanottuna jaksa enää oikein tälläistä että ollaan useampi päivä pitämättä mitään yhteyttä. Okei, jos tarvitsee hetken aikaa huokaista ja olla kattelematta toisen naamaa niin sitten sanoo sen, mutta ei näin että toinen on epätietoisuudessa siitä missä mennään. Hän on itsekkin sanonut että "olet hyvä mies" niin jos hän oikeasti ajattelee niin,silloin hän myös pitää kiinni siitä hyvästä miehestä. Jos hän oikeasti rakastaa niin silloin hän pitää kiinni minusta mutta tällä tavalla hän karkoittaa minut. Väistämättä koska hän ei kotiin tule eikä laita mitään viestiä tulkitsen asian niin että hän on päätöksensä tehnyt ja jos hän on päätöksensä tehnyt niin miksi minun sitten pitäisi täällä märehtiä asiaa!?

Mä en voi sille asialle mitään jos minä haluan ainoastaan yksin pitää kiinni meidän rakkaudesta ja siitä miten syvää se on oikeasti ollut. Ei siihen vaan yksin pysty, jos hänellä ei sitä halua ole eikä uskoa siihen että tulevaisuus on parempaa niin se on sitten niin. Sitten voin vaan ihmetellä miten ihminen tekee niin radikaalin päätöksen tälläisen asian takia kun kuitenkin tietää miten upeaa meillä on suhteemme aikana ollut. Odotan tämän illan häntä kotiin ja sen jälkeen totean hänen tehneen päätöksensä ettei halua jatkaa tätä elämää minun kanssani.